Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

naprosto nechápu, pro v našem státě nebyl Korán, kde se vyzývá k násilí-bití žen, zabíjení ..postaven mimo zákon, jako Mein Kampf

0 0
možnosti

Nikdo nebije ženy a nezabíjí, protože si přečetl nějakou knihu.

0 0
možnosti

J30a17n 95B49u36r24d51a

1. 2. 2016 16:22

Jedná se o vtip nebo je článek myšlen vážně? Hollan nevolá po ústavní ochraně těch náležitostí Islámu, které jdou proti našemu právnímu řádu, ale po nediskriminaci. Která na Vás vypadne z Evropské úmluvy o ochraně lidských práv, Ústavy ČR, Listiny a snad každého lidskoprávního dokumentu, na který si vzpomenete. Vaše snaha navodit zdání, že Hollan (a jiní) chce ochranu pro protiprávní aspekty Islámu je lichá.

0 0
možnosti

Jsem rád, že nejsem Brňák.

Kdysi mi nabízeli vyšší místo v Brně i s bytem, ale po poradě s manželkou jsem to odmítl - a moc dobře jsem udělal. Moc dobře.

0 0
možnosti

Spíš nevědomost. Neinformovanost někoho, kdo si myslí, že má ženská obřízka něco společného s islámem, že všichni muslimové nenávidějí a zabíjejí Židy, že se kamenování praktikuje ve všech muslimských zemích, nebo žena má ve všech muslimských zemích poloviční hodnotu než muž.

Oni už měli dvě zvolené předsedkyně vlády a dvě presidentky...

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1215x
Jsem Jihočech s pravicovým pohledem na svět, který se zajímá o dění kolem sebe. 

Seznam rubrik